امتلك مساحة 2 جيجا على النت مجانا لحفظ اسرارك وملفاتك المهمة على النت الى الابد

ansarysa

عضو جديد
22 ديسمبر 2008
26
0
0
www.saied.sbilya.com
امتلك مساحة 2 جيجا مجانا على النت مجانا لحفظ اسرارك وملفاتك المهمة على النت الى الابد
أهلا بيكم, المره دى مش درس, خلينا نقول عليه استراحه مش هاناخد شرح برنامج بس هانعرف اذاى يبقى عندى 2 جيجا ببلاش على النت:

للتسجيل اضغط هنا
كام مره جهازك اتفرمت و داتا كتير من عندك طارت ؟
أكيد كتير
طب كام مره الويندوز ضرب و نزلت ويندوز جديد و طار الويندوز القديم اللى عندك بملفات مهمه انت كنت حاططها ؟
كتير برده
للتسجيل اضغط هنا
كام مره تروح لواحد صاحبك و تنسى تاخد الفلاش ميمورى معاك ؟ و تبقى رايحله اساسا علشان تديله حاجه معينه ؟
حاجات كتير محدش يقدر ينكر اننا بنحتاج اننا نحتفظ بنسخه احتياطيه للملفات المهمه بتاعتنا
طب أنا كل شويه هاحط الملفات على DVD أو CD ؟
اكيد لأ, انا عن نفسى بتلخبط كتير جدا فى الديفيديهات اللى عندى و ما بفتكرش عليها ايه و لازم احطها فى ال DVD PLAYER علشان افتكر كان فيها ايه.
أنا لقيت من كام يوم على النت موقع بيقدم 2 جيجا ببلاش, ولو عايز مساحه غير محدوده بمعنى لا نهائيه تدفع فلوس, طبعا إحنا مش بتوع الكلام دا, إحنا ناخد ال2 جيجا اللى ببلاش و يبقى تمام أوى.
طيب أنا ليه هاستخدم الموقع دا طب مهو فيه مواقع كتير بتقدم مساحات على النت ببلاش برده و قدر ارفع عليها ملفاتى.
أولا : الموقع دا بيقدم إتفاقيه خصوصيه بمعنى إن مفيش حد يقدر يحمل أى ملف من اللى أنت هاترفعه على مساحتك على الموقع.
ثانيا: محدش هايجى يقولك ان ملفك هايكون على الموقع لمده شهر بس زى معظم مواقع التحميل.
ثالثا: و الاهم أن مفيش حد أقصى للملف بمعنى انك ليك 2 جيجا يعنى ممكن ترفع ملف واحد بس 2 جيجا ممكن ترفع 20000 ملف 2 جيجا مش زى المواقع اللى تقولك أخرك 100 ميجا بس للملف.
وبرده ميزه انهم مش عاملين العرض دا لمده معينه بمعنى انك مش هاتيجى فى يوم ولازم تدفع فلوس لأ دى علطول و تقدر تتأكد من الموقع .
مش هاطول عليكم الموقع هو اللى تحت السطر دا مكتوب mozyhome و الدرس اللى تحت بيبن اذاى تقدر تشترك خطوه بخطوه

للتسجيل اضغط هنا mozyhome

للتسجيل اضغط هنا

الشرح دة بتاعى انا تعبت فية جدا واقل حاجة ممكن تقدمها ليا هية كلمة شكر وتدعو لى ولوالدى شكرا

بانتظار ارائكم الموضوع حصرى ومش موجود فى اى حتة تانية

للتسجيل اضغط هنا

تحياتى