نداء الى اصحاب القلوب الرحيمه رساله تفعيل الاشتراك

محمدفؤاد

عضو جديد
3 مايو 2011
7
0
0
عندى مشكله رساله تفعيل الاشتراك مابتوصل للاعضاء على بريدهم الالكترونى
2-نزلت موضوع فى منتدى وبعد الردود على هذا الموضوع بينزل الموضوع تحت والردود اللى بتكون فوق اريد ان يكون الموضوع اللى انا منزله يبقى فوق والردود هى اللى تحت وده الطبيعى على سبيل المثال الموضوع ده نفسه لو مكتوب عندى فى المنتدى وحضراتك اضفتوا رد بينزل موضوعى تحت وردودكم هى اللى بتكون فوق

3-فى بعض الاحيان عضو بيسجل ومابيقدر يشارك فى المنتدى تظهر رساله تقول ليس لديك تصريح ربما تم حظرك مع العلم هو لم يظهر فى الاعضاء من خلال لوحه ادارة المدير يارب يارب ماتبخلوا عليا بالمساعده لانى مش عارف اعمل ايه وبارك الله فيكم

jordan.prop

عضو جديد
3 مايو 2011
32
0
0

عندى مشكله رساله تفعيل الاشتراك مابتوصل للاعضاء على بريدهم الالكترونى

لوحة التحكم >>خيارات المنتدى >> خيارات تسجيل الاعضاء

2-نزلت موضوع فى منتدى وبعد الردود على هذا الموضوع بينزل الموضوع تحت والردود اللى بتكون فوق اريد ان يكون الموضوع اللى انا منزله يبقى فوق والردود هى اللى تحت وده الطبيعى على سبيل المثال الموضوع ده نفسه لو مكتوب عندى فى المنتدى وحضراتك اضفتوا رد بينزل موضوعى تحت وردودكم هى اللى بتكون فوق

نذهب إلى لوحة تحكم العضو

ثم نختار تعديل الخيارات

ومن صفحة تعديل الخيارات نختار ( خيارات عرض الموضوع )

ومن خيارات عرض الموضوع تختار ( نمط عرض الموضوع )

ومن خيار نمط عرض الموضوع تأتيك قائمة منسدلة على الجهة اليسرى

وتحوي هذا القائمة المنسدلة الخيارات التالية :

خطي – القديم أولاً
خطي – الجديد أولاً
موضوعي
متطور

تختار من القائمة المنسدلة الخيار الأول وهو خيار ( خطي – القديم أولاً )

ثم تعمل بعد ذلك حفظ ( إعتمد التغييرات )

3-فى بعض الاحيان عضو بيسجل ومابيقدر يشارك فى المنتدى تظهر رساله تقول ليس لديك تصريح ربما تم حظرك مع العلم هو لم يظهر فى الاعضاء من خلال لوحه ادارة المدير يارب يارب ماتبخلوا عليا بالمساعده لانى مش عارف اعمل ايه وبارك الله فيكم

يحتاج الى تفعيل اخي الكريم يكون لم يفعل بعد من الايميل

بالتوفيق ...

moolnt

عضو جديد
25 أبريل 2011
47
0
0
شكرا للأخ محمد ع طرح الموضوع
وتحيه طيبه للأخ صاحب الرد .. جزاك الله كل خير