ارخص وافضل عروض استضافة المنتديات "حماية + تشغيل 24 ساعة"

vbteamhost.com

عضو جديد
5 نوفمبر 2011
6
0
0
الان مع استضافة فريق الفى بى اعمل منتداك بطريقة احترافية

عرض الفريق :

• مساحة 2 جيجا [جميع الخواص مفتوحه]
  • منتدى محمى [ إصدار 3.8.7 مع الأقسام ]
  • تركيب هاكات [5 هاكات اساسية]
  • استايل برميم ثمنه 39 دولار
  • ارشفة احترافية -
  • تركيب مجلة للموقع
  • ثمن العرض : 80 جنية لاول شهر ثم 20 جنية شهريا

نقدم بحمد الله ارخص واقوى خطط الاستضافة والدعم الفنى

http://vbteamhost.com/

للتواصل:

vbteamhost@yahoo.com

cdegypt

عضو جديد
12 نوفمبر 2011
67
0
0
عرض جميل .... بالتوفيق ان شاء الله

ههههههه الكلام حلو والكل بيقول انها مرخصه وبعدين الناس تنصدم هههههههههه والله المستعان على ما تصفون طب اثبت ان انا مش انا هههههههه سورى بمزح مجرد مدعبه منى اقصد اثبت انها مرخصه ياجميل .

vbteamhost.com

عضو جديد
5 نوفمبر 2011
6
0
0
ههههههه الكلام حلو والكل بيقول انها مرخصه وبعدين الناس تنصدم هههههههههه والله المستعان على ما تصفون طب اثبت ان انا مش انا هههههههه سورى بمزح مجرد مدعبه منى اقصد اثبت انها مرخصه ياجميل .

بص يا معلم اولا انا مش باخد فلوس من حد غير لما بيستلم موقعه كامل دى حاجة تانى حاجة انا ممكن اديله الرقم التسلسلى ويشوف اذا كان صح ولا كدب وانا اتأذيت كتير بسبب الترخيص وللعلم النسخ دى بتراخيص مستعمله لانها جيل تالت والتراخيص دى بتتباع فى المواقع الاجنبية بتراب الفلوس واحنا العرب بنحط ارقام خيالية للبيع ولو عايز اديك منتدى وتبلغ عليه ونشوف مفيش مانع

vbteamhost.com

عضو جديد
5 نوفمبر 2011
6
0
0
ودى جزء من بيانات ترخيص احد العملاء نزلتله نسخة امبارح :

Licence Number: VBFWxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Customer Number: J7xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Date: 20:47, Mon Feb 22nd 2010

طبعا الx دى اصلا ارقام وشوف التاريخ بتاع الترخيص

وهيواجهك سؤال هو انا هشترى تراخيص وابيعها ليه اقولك التراخيص العميل مش بياخد بيناتها يعنى بتفضل ملكنا بنغير بس الدومين بتاع الترخيص ولما العميل بينقل بنسحب منه الترخيص او يدفع تمنه وده حقنا

وارجو عدم الاتهام بالباطل لو سمعت ربع شكوة عننا ابقى قول ردك

بص يا معلم اولا انا مش باخد فلوس من حد غير لما بيستلم موقعه كامل دى حاجة تانى حاجة انا ممكن اديله الرقم التسلسلى ويشوف اذا كان صح ولا كدب وانا اتأذيت كتير بسبب الترخيص وللعلم النسخ دى بتراخيص مستعمله لانها جيل تالت والتراخيص دى بتتباع فى المواقع الاجنبية بتراب الفلوس واحنا العرب بنحط ارقام خيالية للبيع ولو عايز اديك منتدى وتبلغ عليه ونشوف مفيش مانع

اهلا وسهلا حللت اهلا ونزلت سهلا شوف يابرنس انا موافق وادينى اشوف .

ودى جزء من بيانات ترخيص احد العملاء نزلتله نسخة امبارح :

Licence number: Vbfwxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
customer number: J7xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
date: 20:47, mon feb 22nd 2010

طبعا الx دى اصلا ارقام وشوف التاريخ بتاع الترخيص

وهيواجهك سؤال هو انا هشترى تراخيص وابيعها ليه اقولك التراخيص العميل مش بياخد بيناتها يعنى بتفضل ملكنا بنغير بس الدومين بتاع الترخيص ولما العميل بينقل بنسحب منه الترخيص او يدفع تمنه وده حقنا

وارجو عدم الاتهام بالباطل لو سمعت ربع شكوة عننا ابقى قول ردك

------------
عذرا هناك لبسا ماء قد حدث لم اقصد الاسأة قط يااخا التوحيد وبعتذر منك ان كان صدر منى ما حدث عن دون قصد لصفتك وشخصك ، ولاكن تنويه اريدك ان تعلم اننى تحدثت بصفه عامه ولم اخصك انت ، ودى واحترامى وتحياتى لك ياصديقى.

بلغ عن ده : mazzikaegy.net وهنشوف هيحصل حاجة ولا لأ 👏
iiهههههههه دة شغل انتربول بئا على العموم اخلص الردود فى المنتديات الى مشترك فيها واجيلك نوديهم قسم ثانى مدينه نصر سواهههههه.👏