[مشكلة] مشكله في هاك الحلم

زيزفونة

عضو جديد
25 سبتمبر 2011
22
0
0
السلام عليكم

ممكن تسا عدوني

عندي مشكله بهاك الحلم

انا ركبت اخر اصدار وهو شغال تما

بس المشكله بلون الخط وحجمه

مابيشتغل عندي غير الحجم ونوع الخط لكن اللون لا

ويفضل لون افتراضي غي جميع المشاركات وهو اللون الاحمر

حاولت اكثر من مرة اللون مو راضي يتغير حذفت الهاك كليا من لوحة السي بنل ورجعت ركبتو والمشكله ماتحلت

ممكن احد يعرف الحل

يساعدني

ذيب الغدراء

:: متميز :: , بقسم المشاكل والحلول
18 أغسطس 2011
345
1
0
ممكن اختى تعارض الحلم مع هاك ثاني

جربي فعلى هاك الحلم ووقف كل الهاكات إلي عندك ثم فعلها واحد واحد وشوف النتيجه

زيزفونة

عضو جديد
25 سبتمبر 2011
22
0
0
جربت اخي مافي تعارض

طيب انا بدي اعرف كيف اخلي اللون الافتراضي متاح للاعضاء يعني اقصد مااخلي لون افتراضي اخليهم يختارو بنفسهم

زيزفونة

عضو جديد
25 سبتمبر 2011
22
0
0
مانفع اللون الافتراضي بالمنتدى هو الي بيطلع

مانفع اللون الافتراضي بالمنتدى هو الي بيطلع

اختا التوحيد ممكن شرح بالصور عشان نقدر نفيدك انا بتمرن وركبت الهاك الى حضرتك بتحكى عنو وشتغل معى كويس واختبرت كل صلاحياتو شغاله اوك:icon31:

زيزفونة

عضو جديد
25 سبتمبر 2011
22
0
0
اخي اش الي اصورو
القصه انو هو شغال تمام فعلا مافي اي مشكله بس الخط لونو مو راضي يتغير هار المشكله يعني انا لو اخترت اللون الازرق لمشاركاتي

مايتغير اللون

يفضل اللون الافتراضي الي هو الاحمر

اخي اش الي اصورو
القصه انو هو شغال تمام فعلا مافي اي مشكله بس الخط لونو مو راضي يتغير هار المشكله يعني انا لو اخترت اللون الازرق لمشاركاتي

مايتغير اللون

يفضل اللون الافتراضي الي هو الاحمر
اوك اصارلى يومين مانمت بالليل اجيك لو محدش ساعدك هون راح تحصل شرح منى مصور زين؟ وياريت تعرفنى وش تبى بالضبط بصورة اخى فى رعايه الله💕

زيزفونة

عضو جديد
25 سبتمبر 2011
22
0
0
طيب اخي هس شرح
للمشكله انا لون الخط الافتراضي عندي بالمنتدى للمشاركات والمواضيع هو اللون الاحمر مثل الصورة

ده لو ماخترتش انت لون خاص بيك

المهم انا مثلا اختارت اللون والحجم المناسب لمشاركاتي من تنسيق البيانات

مثل الصورة

طيب الان كل شي تمام

والاعدادات لهاك الحلم جميعها مفعل واهم حاجه اللون

مثل الصورة

لكن المشاركات ماتغيرش لونها حسب اختياري وفضلت باللون الاحمر مثل الصورة

هي دي المشكلة

فينكم ياجماعه
هلا انحلت المشكله ولا لسا لو لسا فى لوحه الادارة عندك اضغطى تعليمات بنهايه الهاك وراح يظهر ليكى شرح ممتاز من المصدر المبرمج للهاك بمعنى انا واخد من الدعم العربى هاك من برمجتهم لازم ارجعل ليهم لان مفيش حد يفهم احسن منهم فى الى مسوين والعكس ايضا ارجو تكونى فهمتى مضمون كلامى ودة احسن ليكى لمتابعه الترقيات والاصدار الاحدث وراح تحصلى كل شى زين صور وماكو شى منشرح عن الهاك اكرر تعليمات 😚:icon31:بالتوفيق.💕

بص بيطلع ايع لما اضغط على تعليمات

هلا يالديدمونه ممتاز انتى كدة وصلتى اضغطى على الالوان الحمراء علامات الاستفهام اصلى الترجمه عندك كدة وعندى مثلها ويمكن اكثر تعقيدا بس اضغطى وستفتح لكى حلولا لاغنى عنها لجميع مشاكل الهاك ان حدث معك يرجى ابلاغهم بغلق الموضوع مودتى
💕وبالتوفيق ان شاء