[طلب] مطلوب تغير صفحه اندكس من هتميل الي cssوشكرا لكم

منال

عضو جديد
15 فبراير 2011
10
0
0
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ارجو من الاخوه الافاضل ده اول طلب ليا في اي منتدي موش هنا بس وارجو ان يكون طلبي مجاب ان شاء الله تعالي
انا بجد مكسوف لان دي اول مره اطلب مساعده من حد انا احب اساعد الناس
وعمري ما طلبت مساعده من احد الا الله
فارجو هذه المره ان اوفق في الموضوع لاني بقالي اكتر من 3 شهور موش لاقي حل ليها

انا عاوز احول الصفحه المرفقه من ضيغه هتميلhtml الي css لاني عندي تصميم عاوز اركب عليه الصفحه دي ودورت في المواقع ولقيت ان لازم يكونوا الاتنين من نفس لغه التصميم لكي اقدر اركب الاتينين مع بعض لان في الحاله الراهنه الصتميم لما اركبه في الصفحه بيروح شمال ويمين والمربعات بتبوظ وكل شئ خربان فقررت احولها هتميل ياريت تتكرمو علينا وتساعدوني في الامر ده لاني عاوز اعمل حاجه هتساعد ناس كتير وهيتم الاعان عنها قريبا ان شاء الله

وشكرا مقدما لكل انسان مخترم في المنتدي

ملحوظه: الاندكس في المرفق

المرفقات

• html to css.zip
    410.4 KB · المشاهدات: 83
التعديل الأخير:

منال

عضو جديد
15 فبراير 2011
10
0
0
يااااااااااه هيا صعبه كدا ولا ايه ولا رد؟؟
فين الدعم الفني بتاع المنتدي ده
لاحول الله يارب

منال

عضو جديد
15 فبراير 2011
10
0
0
ايه يارجاله محدش عارف ولا ايه؟؟😤
لا اله الا الله

ايه يارجاله محدش عارف ولا ايه؟؟😤
لا اله الا الله

iiiiبعتذر منك اختا التوحيد منال ههههه للاسف عدد مقدمى الدعم هنا قليلون عفوا قله وللاسف اعذرينى للانى غير متفهم لما تروينه من تلك التقنيه لكن ان شاء الله يدخلون ويفدوكى الاخوة/ الاخوات فى امان الله وموافقه.احترامتى.

منال

عضو جديد
15 فبراير 2011
10
0
0
iiiiبعتذر منك اختا التوحيد منال ههههه للاسف عدد مقدمى الدعم هنا قليلون عفوا قله وللاسف اعذرينى للانى غير متفهم لما تروينه من تلك التقنيه لكن ان شاء الله يدخلون ويفدوكى الاخوة/ الاخوات فى امان الله وموافقه.احترامتى.

لا هنا ولا في تريدنت حتي محدش بيساعد الايام دي يالا عادي بقه

وشكرا ليك

wa3ad

عضو جديد
5 فبراير 2012
670
2
0
مصر
egy2dy.blogspot.com
هنا هتلقى المساعدة بس لم حد يكون موجود باذان الله اصبرى شوية بس سيدخل من يفيدك

Abdul Rahim

[ أعضاء فى القلب ]
30 مايو 2011
3,386
23
0
لا هنا ولا في تريدنت حتي محدش بيساعد الايام دي يالا عادي بقه

وشكرا ليك

طلبك صعب للغاية وبصراحة حاولت مساعدتك وبحثت عن شروحات لم أجد حتى في المنتديات الأجنبية
(الصبر مفتاح الفرج) إنتظري وستجد من سيساعدك بإذن الله

موفقة إن شاء الله

طلبك صعب للغاية وبصراحة حاولت مساعدتك وبحثت عن شروحات لم أجد حتى في المنتديات الأجنبية
(الصبر مفتاح الفرج) إنتظري وستجد من سيساعدك بإذن الله

موفقة إن شاء الله

مشكور اخى تو الرساله وصلتنى لكن اخى ليش متتبنا فريق وتعلمه هون معك حتى يساعدك وفيدك منتداكم (دعم)
بمعنى يساعدك لان مش ظاهر ولا واضح غيرك هنا بيساعد اخى ومش ملاحق ترد على مين ولا مين؟
مودتى.