دومين مجانى com من الشركة الفرنسية gratuit-domaine حقيقى 100%

بسم الله الرحمن الرحيم

اليوم وانا اتصفح الانترنت فى المواقع الاجنبية وجدت موقع فرنسى للدومين المدفوع والمجانى بس اكيد لازم اعمل احتياطات الاول فقوم بعمل سيرش على الموقع بالفرنسى وجدت انة فعلا يعطى دومين مجانى

بس اكيد انكم تقولون ان الموقع نصب

مش نصب ولا حاجة بص انا هقولك حاجة مفيش حاجة بدون مقابل ابدا مهما حدث لان المواقع دى بالبساطة انها تعمل كشركة دعاية واعلام وطبعا يلزم ليها قاعدة جماهيرية ودى هتيجى بطريقة واحده اما بان يكون الموقع كسب اموال مقابل ان تاتى بالزائر لمشاهدة المواقع دى او انشاء موقع دومينات مدفوعة + مجانية والمجانية مقابلها ان تجمع 1100 نقطة فقط ودى بتتحسب بالايميلات اليومية التى ترسل لك للاشتراك فى مواقع اجنبية

ودى هتبقى صعبة على الاخوه العرب لضعف الانجليزى عندهم شوية لان بيجى ثلاث ايميلات يومية من الشركة كل ايميل 100 نقطة يعنى فى اليوم تقريبا 300 نقطة يعنى فى 5 ايام ستجمع ال 1100 نقطة وانت قاعد على الكرسى

والطريقة الثانية انك تشرتك انت واصحابك عن طريق الريفير كل ريفير ب 50 نقطة ودى طبعا سهله جدااا للعرب ودى اللى خلانى اعرض عليكم الموضوع دة

انا مليش اى مصلحة وكمان انا عملت سيرش على جوجل ملقتش اى موقع او منتدى عربى عامل شرح مصور او فيديو على اليوتيوب

ودى اللى ادانى الدافع للشرح فقط واعرف انك 1100 نقطة دى مقابل الدومين للسنة الواحده فقط وكل سنة مقابل ليها 1100 نقطة ودى طبعا هتبقى سهلا مش صعبة قوى

وكمان السيرش اللى عملتة كل شرح للتسجيل فقط بدون صور او فيديو من خلالة ودى انا مش بسعى ليها

واديك قراءة الموضوع من اول لو حابب تكمل معنا فى الشرح اهلا وسهلا مش هتخصر حاجة وكمان انها حقيقية 100 %

خلونا نبدا الشرح

اولا رابط الشركة

http://www.gratuit-domaine.eu

تكتب الدومين

يظهر الدومين متاح

اكتب بياناتك مثل الصورة

ثم اضغط كما فى الصورة

رسالة التاكيد على الايميل

بيانات الدخول الى الشركة

للدخول الى الحساب

تكتب اسم الدخول و الباسورد

للدخول الى صفحة النقاط والريفير

اسم الريفير والنقاط

وبكدة نكون خلصنا الشرح

هستنى التقييم

يا جماعة بعد التاكد من مصداقية الموضوع هنعمل مجموعة مساعدة على الدومين يعنى هنعتمد على الريفير ودى هتكون مجموعة بتتكون من 22 شخص فقط اللى هنعتمد عليهم فالرجاء اللى يحب ينضم للحصول على دومين مجانى يسيب تعليق فية اسمة والايميل وهنعود بشرح طريقة الحصول على الدومين للجميع فى حد اقصى يومين بعد تجميع 22 شخص

طريقة الحصول على الدومين هى كالاتى :::

1- هنجمع 22 شخص بالايميل بتاعهم وتواصل بينهم وبين المجموعة
2- نقوم بتجميع المجموعة على ايميل موحد وهيكون بازن الله ايميل بتاعى
3- هنقوم بالاشتراك باول ايميل وطبعا هيكون لية رابط ريفير وده اللى هنبدا بية للاشتراك وكلنا هنشترك من خلالة
4 - الحصول لكل شخص 22 ايميل مختلف هنعملهم فى ساعة تقريبا للشتراك بالايميل بكل ريفير
5 - عند تجميع 22 شخص سيقفل التجمع نهائى حتى العام القادم على نفس الايميل الموحد للاشتراك فقط
6 - للحصول على الدومين محتاج 1100 نقطة فى السنة الواحده وهو ده مجموع 22 شخص
7 - نهائى هيكون متواصلين دائما كل عام لتجميع 1100 نقطة الى كل شخص

واللى عجباه الفكرة يسيب تعليق فية اسمة والايميل ويبدى راى فى الموضوع
اخوكم الفريد اوتشوب