[طلب شرح] طلب بسيط جدا

DevaStating

عضو جديد
انا عاوز شرح للوحه تحكم المنتدى الvp ياريت يكون شرح كامل و مفصل عن كل حاجه زاى الهاكات و اعمل اقسام بكل انواعها ازاى؟ و احط شريط اهداءات ازاى؟و بنرات اعلانيه ازاى ........الخ
اسف على الازعاج بطلباتى الكثيره :icon1366: ولكن اعزرونى لانى جديد فى المنتديات الvp و الصراحه انا كنت متعود على لوحه تحكم (احلى منتدى) علشان كانت بسيطه جدا :bleh:

احمد شناق

:: متميز :: , بقسم المشاكل والحلول
9 ديسمبر 2011
731
2
0
الاردن
www.ahmad-sh.com
اوك .... مشكوور على استفسارك لعله يعم عند الجميع

أخي نبدأ اولاً مع كيفية تركيب الهاكات

ندخل على لوحة الاداره ---> اضافة/تحكم بالمنتجات ---> تظهر لنا بعض الهاكات الموجوده .... توجد كلمة في الاسفل : استيراد منتج ... اضغط عليها ومن ثم قم بإختيار الهاك المطلوب من جهازك الحاسوب

كيفية عمل اقسام

ندخل اللوحه .... ومن ثم التحكم بأقسام المنتدى .... اضافة قسم جديد .... نضع الاسم والوضف ... ونجعل خيار ( الضهور كمنتدى : لا )

ونضغط حفظ
تظهر لنا الاقسام الموجود ويكون اسفل الاسم مستطيل اضغط عليه تظهر لنا بعض الخيارات اختار قسم فرعي
مع وضع اسم القسم + الوصف ونجعل الظهور كمنتدى ( نعم )
ونضغط حفظ

اما شريط الاهداءات أخي هذا هاك + الاعلانات هاك

وأي استفسار أنا جاهز

DevaStating

عضو جديد
اخى شكرا على الافاده بس الاسماء ال حضرتك كتبها مش موجوده
انا معنديش (اضافه/تحكم بالمنتجات) فى اللوحه ولا كمان (التحكم بأقسام المنتدى ) ديه موجوده باسم(المنتديات و المراقبين)

اخى هل انت متاكد ان الشرح ده للنسخه 3.8.4 ؟؟؟

احمد شناق

9 ديسمبر 2011
731
2
0
الاردن
www.ahmad-sh.com
أخي جميع نسخ الجيل الثالث نفس الشيء ... بس أنا ممكن خربطت بالاسماء وسوف اضع لك كيفية تركيب الهاكات

أخي انت ضع في محرك البحث Google : مكتبة الهاكات وهنالك أكثر من 300 هاك

وطريقة تركيب الهاكات هنا :

الصوره الاولى :

2.

3.

4.

5.

مع العلم أنا هذا الشرح مقدم من منتداي القديم .... www.ahmadttwer.koom.ma/vb

احمد شناق

9 ديسمبر 2011
731
2
0
الاردن
www.ahmad-sh.com
أخي ... بعض الهاكات يوجد فيها ثغرات ..... ولكن اكثرها امنه .. ونصيحه حمّل الهاكات من منتدى الدعم العربي + ترايدنت + مطور في بي + مرسى في بي .... عشان اذا حصل اي اشي يتحملون المسؤوليه ويقومون بترقيع هذه الثغره وشكراً