دومين مجانى com حقيقى 100%

الكنج 11

عضو جديد
15 أغسطس 2012
0
0
0

اليوم وانا اتصفح الانترنت فى المواقع الاجنبية وجدت موقع فرنسى للدومين المدفوع والمجانى بس اكيد لازم اعمل احتياطات الاول فقوم بعمل سيرش على الموقع بالفرنسى وجدت انة فعلا يعطى دومين مجانى

بس اكيد انكم تقولون ان الموقع نصب

مش نصب ولا حاجة بص انا هقولك حاجة مفيش حاجة بدون مقابل ابدا مهما حدث لان المواقع دى بالبساطة انها تعمل كشركة دعاية واعلام وطبعا يلزم ليها قاعدة جماهيرية ودى هتيجى بطريقة واحده اما بان يكون الموقع كسب اموال مقابل ان تاتى بالزائر لمشاهدة المواقع دى او انشاء موقع دومينات مدفوعة + مجانية والمجانية مقابلها ان تجمع 1100 نقطة فقط ودى بتتحسب بالايميلات اليومية التى ترسل لك للاشتراك فى مواقع اجنبية

ودى هتبقى صعبة على الاخوه العرب لضعف الانجليزى عندهم شوية لان بيجى ثلاث ايميلات يومية من الشركة كل ايميل 100 نقطة يعنى فى اليوم تقريبا 300 نقطة يعنى فى 5 ايام ستجمع ال 1100 نقطة وانت قاعد على الكرسى
والطريقة الثانية انك تشرتك انت واصحابك عن طريق الريفير كل ريفير ب 50 نقطة ودى طبعا سهله جدااا للعرب ودى اللى خلانى اعرض عليكم الموضوع دة

ودى اللى ادانى الدافع للشرح فقط واعرف انك 1100 نقطة دى مقابل الدومين للسنة الواحده فقط وكل سنة مقابل ليها 1100 نقطة ودى طبعا هتبقى سهلا مش صعبة قوى

وكمان السيرش اللى عملتة كل شرح للتسجيل فقط بدون صور او فيديو من خلالة ودى انا مش بسعى ليها

واديك قراءة الموضوع من اول لو حابب تكمل معنا فى الشرح اهلا وسهلا مش هتخصر حاجة وكمان انها حقيقية 100 %

خلونا نبدا الشرح

اولا رابط الشركة

من هنا

تكتب الدومين

يظهر الدومين متاح

اكتب بياناتك مثل الصورة

ثم اضغط كما فى الصورة

رسالة التاكيد على الايميل

بيانات الدخول الى الشركة

للدخول الى الحساب

تكتب اسم الدخول و الباسورد

للدخول الى صفحة النقاط والريفير

اسم الريفير والنقاط

وبكدة نكون خلصنا الشرح

الكنج 11

عضو جديد
15 أغسطس 2012
0
0
0
لقد وقع الكثير من الاعضاء الذين اشتركوا فى هذه الشركه فى خطا بسيط احببت ان اوضحه للمصداقيه التى هى مبدئنا الا وهى ليس طرح الموضوع والخدمات فقط بل المتابعه ايضا

لقد اتموا الاشتراك بنجاح ولكن الكثير منهم لم يفعل الاشتراك من بريده الالكترونى

سوف يسالنى احد ويقول وكيف لك ان تعرف هذا اننا لم نفعل الاشتراك من البريد الالكترونى

ردى هو ... اننى عندما اضع موضوع كهذا فانى اشترك مثلى مثلكم لكى اتابع نتائج الموضوع وليس طمعا فى الدومين

وهذا ماتم حيث وجدت حوالى 15 اشتراك ولم يفعلوا اشتراكاتهم وكتب امامهم 0 صفر كما موضح بالصوره الاتيه:
لذلك اذهبوا الى الايميل وابحثوا عن رساله باسم الشركه gratuit او كما تاتى
ملاحظه يمكن ان تاتى فى صندوق الرسائل او فى الرسائل المزعجه

starh0st.com

عضو جديد
18 أغسطس 2012
6
0
0
35
الإنترنت
starh0st.com
لن تحصل على الدومين ، و الطريقة جربتها ولا أحد حصل على دومين مجاني بالتحدي ،، من هذه الشركة ،، قم بالبحث ستجد مواضيع مشابهة لكن لن تجد احد قال هذا الدومين الذي حصلت عليه

الكنج

عضو جديد
22 فبراير 2011
0
0
0
مشكوووووووور ولكن أخي كيف يمكنني الحصول على النقـاط ؟؟

مشكور علي المرور اخي
اخي
تاتى بالزائر لمشاهدة المواقع
من رابط الريفير الخاص بك بعد التسجيل
مقابلها ان تجمع 1100
نقطة فقط 👏

الكنج

عضو جديد
22 فبراير 2011
0
0
0
لن تحصل على الدومين ، و الطريقة جربتها ولا أحد حصل على دومين مجاني بالتحدي ،، من هذه الشركة ،، قم بالبحث ستجد مواضيع مشابهة لكن لن تجد احد قال هذا الدومين الذي حصلت عليه

مشكور علي المرور اخي الغالي
اخي

رابط الدومين

http://www.elsahafa.net/vb/index.php

👏

للدومين الجديد

بلاك فور

:: متميز :: , بقسم المشاكل والحلول
5 مايو 2012
915
8
0
Saudi Araia ..
كل الاي بيات مسجلين عن طريق الرابط حقك ..

كذب في كذب ..

مخالف

تم التبليغ